* Jag ser inte mig själv som Konservativ, men all förändring är inte till det bättre.

* Jag tycker att Adolf Hitler var en jävla nöt, men när nästa Hitler kliver fram kommer jag att stödja denne.

* Jag tror att världens nästa Frälsarfigur kan vara Muslim, men jag är inte villig att ta chansen.

* Jag är inte Nationalist och jag ogillar tusen saker med vårt svenska samhälle, men jag känner att vi(mänskligheten) inte är redo att leva sida vid sida förrän om minst tusen år.

* Jag tycker att vissa Negrer är coolare än tåget, men jag vill inte ha fler än tiotusen i Sverige.

* Jag tror inte att Gud finns, men jag tror inte att vi(människor) är redo att leva utan en gud i det evolutionella stadium vi befinner oss i.

* Jag tycker inte att Evolutionen är bevisad, men anser den vara möjlig och relativt rimlig.

* Jag tror inte på Älvor, men de hjälper mig ibland.

* Jag tror att jag är en halv varelse, men jag vet inte vad det är som fattas.