imorse hamnade jag på en tråd där nån newage-drulle på lyckopiller argumenterade för att man måste ”embracea sin dark side”, annars tenderar man att skapa yttre Demoner som man, förgäves, måste bekämpa tills man inser att dessa är en del av en själv(självet(enl. Fader Tsarion= den Helige Anden = (enl. Skoby-Doo) påhittade Väderkvarnar)).

jag tog denna post på orden och åkte åtta nästaninlandsmil för att köpa snus, godis och öl.
sedan kom jag hem(yehwhatever) och ser en(tre) stackars uteliggare mosas av ett basebollträ(fan ta all sport), och inser(för 111:e gången) att det enda som finns är ondska, som bäst är det öar av godhet(=inbillad motsats till Allt annat). Allt är trasigt och Gud är död – d.v.s. att det är kört. Vi är lurade/blåsta. Njut av de stunder du får som är okej, enl. dig. Efter detta jordeliv väntar ingenting alls. Ingenting kan rädda oss från det totala kaos som råder. Gud är infekterad. Himlen är infekterad. Ondskan vann. Jag tror inte ens jag skämtar. Helvetet är det enda som finns. Vi är elden. Och vi kan inte släcka oss själva.